zondag 12 februari 2012

Oriflame: Overnight Moisturising Cream

Nou de titel is al een hele mond vol natuurlijk.
Zoals jullie weten heb ik last van drogen handen en wat zouden drogen handen zijn zonder drogen voeten?
Precies!
Nou daar moet natuurlijk iets aangedaan worden.

Deze creme heb ik vorig jaar al gekocht omdat mijn schoonzus een consulente is bij Oriflame heb ik een hele stash van Oriflame in huis. Maar dit kan ik niet elke week testen natuurlijk dus gewoon beetje bij beetje.

Nu deze creme. De tube is een beetje standaard van de hele Feet up lijn van dit merk.
Niks mis mee heel herkenbaar beetje basic en strak maar prima in het gebruik.

De geur van deze creme is niet sterk dus het zal je voetengeur echt niet camoufleren met een mint of eucalyptus want daarvoor is deze ook niet bedoeld. Hij bevat avocado-olie en aloe vera.
Heel erg kalmerend dus.
Ik gebruik hem in de avond na het douchen, even lekker insmeren, gaan slapen en de volgende dag zijn je voeten heerlijk zacht.
Wel moet je dan een beetje oppassen want worden ze iets nat glij je echt alle kanten op van de vettige deeltjes die in de creme zitten die dan nog niet volledig zijn ingetrokken.

De creme zelf is wel een beetje dik. Mijn tube is nu reeds op zijn einde (bijna leeg dus) en dan wordt het wel een beetje lastig om alle creme uit de tube te krijgen.
Je kan hem ook open knippen natuurlijk om het laatste beetje eruit te halen.

Hij kost ongeveer 8,95 euro. Dat is wel wat prijziger als in de winkel van een ander merk maar hij hydrateert goed en hé een consulente moet ook wat verdienen ;-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten