zaterdag 18 februari 2012

Nivea Shower Oil

Als ik ergens niet voor ben is het olie met water combineren.
Ik weet niet waarom maar ik krijg er toch al kriebels van!
Een beetje sceptisch kocht ik dan ook deze fles en liet hem maar even staan om het vervolgens dan toch maar te proberen.

Ik heb niet een heel droge huid dus opzicht heb ik het ook niet nodig. Maar toch iedereen sprak er over en dat heeft me over de streep getrokken om het toch maar te proberen.

De fles ziet er niet heel kunstig uit maar hé dat zijn de blauwe blikjes van Nivea ook niet en daar zijn we ook allemaal enthousiast over.
Er zit 200 ml in de fles en daar doe je dan ook best wel lang mee.

Ik heb hem in combinatie met een washandje gebruikt.
Ik weet niet of ik iets verkeerd doe maar het zijdezachte schuim wat ze beloven krijg ik niet. 
Het schuimt niet echt maar ruikt daarentegen wel lekker subtiel. Geen geur die eigenlijk lang blijft hangen maar wel even lekker onder de douche. 
Hij is makkelijk af te spoelen zodat de vettige kringels waar ik bang voor was.
Je huid voelt echt lekker soepel aan nagebruik dus toch stiekem wel een aanradertje.

Hij kost trouwens €4,49 wel iets duurder dus als een douchegel maar toch het geld zeker wel waard.

Heb je ook een douchegel aan te raden?! Laat het zeker weten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten