maandag 20 februari 2012

Gilette Woman Satin Care

Een onderwerp waar niemand echt graag over praat denk ik is het scheren.
Of eigenlijk beter gezegd het ontharen.
Ik ook niet maar ik doe het nu toch even.

Mijn haren groeien niet erg snel, niet op mn hoofd en ook niet op mijn benen maar in de zomer moet ik er toch wel meerdere keren per maand aangeloven ook.

Ik heb het geprobeerd met ontharingscreme, hars, waxstrips, een machine maar voor mij de makkelijkste manier is toch scheren.

Ik heb hier dan ook wel een gel bij nodig anders gaat alles irriteren en kapot.
Ik heb deze nu een aantal keren geprobeerd en ik moet zeggen WOW!

Helemaal goed, hij stinkt niet als de normale cremeluchtjes.
De gel die uit de bus komt veranderd in contact met je benen en een beetje water in een lekkere schuim.

Je hebt echt maar een klein beetje nodig voor je hele (onder)been.
Even goed insmeren en met een scheermesje erover heen en je benen voelen echt super zacht aan.Ook geeft deze scheergel geen irritaties want hij is geschikt ook voor de wat gevoeliger huid.

Je doet er echt lang mee en is dus zeker een aanrader als je niet houdt van veel pijn te lijden tijdens het ontharen.
Hij kostte iets van 4 euro maar is het helemaal waard!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten