donderdag 23 februari 2012

Vichy Norma Derm Nachtcreme

Ik ben de afgelopen jaren sinds het eerste puistje kwam (zo'n 12 jaar terug alweer) op zoek geweest naar de ideale creme tegen onzuiverheden zoals ze het noemen.
In het dagelijks leven is het gewoon mee-eter en puist.

Ik heb al een hele lijst geprobeerd en nog heb ik niet echt mijn wonderproduct gevonden. Misschien omdat deze dus dan ook gewoon echt niet bestaat??

Nu heb ik sinds een paar weken Vichy.
Het is een nachtcreme die ik netjes elke nacht voor het slapen gaan op een gereinigde huid aanbreng.
Ik vind hem niet heel erg fijn want je voelt echt dat hij als ware je huid in bijt.
Heel erg vervelend en het enige wat ik wil is hem er eigenlijk zo snel mogelijk afhalen. Nou had ik dit met Eucerin ook dus ik hou nog even vol.
Qua huid moet ik zeggen dat hij wel mat maakt dus het vet op mn T zone bv is voor even verdwenen. De volgende morgen is het er weer maar het is ook uitsluitend een nachtcreme. Verder maakt hij je huid lekker zacht maar de onzuiverheden in de vorm van mee-eters en hier en daar een puistje zitten er ook na 2 weken nog. Dus verwacht geen wonderen meteen.

Wel vind ik de kleur van de tube weer erg leuk.

De creme is best wel dun en daardoor smeert hij wel redelijk fijn.
Het is helemaal niet vettig en trekt echt super snel in.

Hij ruikt ook niet heel erg vreemd, lekker is anders natuurlijk maar het kan er goed mee door.

Het echte nadeel voor mij is het gevoel wat je krijgt als je hem er net op hebt. Het is een beetje een combinatie van branden en bijten. Misschien dat dit na 2 weken verdwijnt en je er aan went ik weet het niet maar tot nu toe is dat een echt nadeel.

De prijs dan,... €17,95 heb ik er voor betaald dat is toch wel iets meer als dat ik gewend ben dus ik hoop alsnog op resultaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten