woensdag 29 februari 2012

Neutrogena Eye Make-up Remover

Ik vind het leuk om steeds weer andere producten uit te proberen.
Nu heb ik de Neutrogena make-up remover al een aantal weken.

Iedereen kent denk ik het merk wel.
Het is niet makkelijk te verkrijgen in Nederland, ik heb hem ook in Chili gekocht.

Het is een erg fijne make-up remover die echt zacht is voor de ogen.
Het bevat twee vloeistoffen die eigenlijk ook op elkaar drijven zoals je hier ook wel ziet bij sommige merken.
Je moet hem dan ook eerst goed schudden voor gebruik!

Je doet vervolgens een beetje op een watje dan op je ogen, even laat zitten en dan zacht afvegen en het neemt echt 90% van je make-up in 1x mee.

Kan je hem in een webshop of tijdens een reisje naar het buitenland vinden is het zeker een aanrader.
Ik heb er iets van 5.000 pesos voor betaald omgerekend is het iets van 9 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten