vrijdag 2 maart 2012

China Glaze Grape Juice

Ook al schrijf ik niet echt heel erg veel over nagellakjes heb ik er echt een hele boel.
Ik wissel bijna elke week wel van kleurtje, dit zal ik vanaf nu ook wel wat meer laten zien.

Deze week heb ik China Glaze geprobeerd.
Ik heb dit lakje eigenlijk al best wel lang. Maar nooit geprobeerd eerder.

Het borsteltje is lekker lang dus je hoeft ook niet moeilijk te doen om lekker te lakken want dat gaat echt heel erg goed.
Wat me wel heel erg op viel met deze is dat het echt heel erg lang duurt voordat hij ook echt goed droog is.

Normaal breng ik eerst een base-coat aan daarop twee laagjes nagellak en ik spray er een OPI Rapidry spray overheen (later hier ook een artikeltje van).
Ondanks de rapidry spray duurt het toch nog best lang voordat deze goed droog is.

Dan de kleur,...
Ondanks dat hij in het flesje toch best wel donker is is hij dat op je nagels echt niet.
Ik heb hier op deze foto twee laagjes aangebracht en dan nog dekt hij niet helemaal goed zoals je zit.

Wel zitten er leuke glitters in al die je die ook niet heel erg goed terug op de nagels.

Je kan deze kopen bij nagels salons die met china glaze werken, of op webshops zijn ze eenvoudig te bestellen. De prijs moet ik jullie schuldig blijven want ik heb hem uit zuid amerika omgerekend heb ik er denk ik iets van 7 euro voor betaald.

Follow my blog with Bloglovin

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooi lakje, echt een kleur voor mij. Ik ga je meteen even volgen via bloglovin'. Ik ben je eerste volger! Je hebt een leuk blogje.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja :) Je bent inderdaad de eerste, heel erg leuk welkom!

      Verwijderen