zaterdag 24 maart 2012

The Body Shop: Shea Butter

Ik heb het al eens eerder gehad over Shea Butter op deze blog en nu nog een artikeltje daarover.
Zoals jullie weten ben ik echt mega fan geworden van alles waar dit prachtige goedje inzit.

Dus dan moet ik ook echt the body shop proberen.
Deze keten heeft ook een lijn met allemaal prachtige producten met Shea Butter.

Toen ik deze voor het eerst probeerde viel het me op hoe zacht de producten zijn voor je huid.
Echt heerlijk.
Ik heb het 60ml setje (dus shower cream, body lotion en een puff).

De verpakking ziet er gewoon netjes en strak uit. Het zijn handige flesjes om mee te nemen ook als je gewoon ergens een nachtje gaat logeren.

De creme's allebei zijn heerlijk zacht en goed van structuur zodat je er echt niet veel van nodig hebt.
Met 60ml doe je dus ook best wel een tijdje. Helemaal in combinatie met een douche puff.

De geur is heerlijk romig, vol en toch wel subtiel. Het is een geur die je lekker ruikt onder de douche en na het douchen met insmeren natuurlijk van de body lotion.
Maar hij blijft bij mij echt niet lang hangen. Ondanks dat de geur dan wel weg is weet je wel dat je huid heerlijk gehydrateerd is met Shea Butter.

Echt een aanrader.
Wat de prijs is moet ik jullie op dit moment schuldig blijven ik weet het niet meer. Maar weet jij wel wat het kost laat het dan vooral weten!

1 opmerking:

  1. Oh deze heb ik ook op een gegeven moment gaat hij stinken.

    BeantwoordenVerwijderen