donderdag 22 maart 2012

Nail Stash Maart 2012

Ja hier dan eindelijk mn eerste deel stash foto.
Het gaat hier natuurlijk om de base-coat en top-coat lakjes.

Van links naar rechts en van boven naar beneden zijn dat:
Pamela Grant, China Glaze, China Glaze, Trind, Markwins, Maybelline, Markwins, Markwins, Oriflame, Markwins, China Glaze, China Glaze, Markwins en Jordana.

Ik heb verschillende en het leuke is ik heb er nog nooit echt een helemaal op gemaakt heel erg.
Ik begin heel enthousiast zoals je kan zien bij sommige en dan ga ik wisselen en uitproberen en dan hup ik van de een naar de ander. Om ze vervolgens na een jaar of 2 weg te gooien omdat ze niet echt bruikbaar meer zijn.

Hier een paar close upjes niet te veel anders wordt het een heel erg lang en saai artikel denk ik :-).
Ik heb nu heel erg veel de Trind en de Maybelline ingebruik.
Vooral deze Maybelline uit de Colorama lijn is heel erg fijn het verzorgd de nagels ook goed alleen moet je alle oneffenheden wel van te voren natuurlijk even weg vijlen want anders komt hij erg bobbelig uit.

Deze van Oriflame is ook wel heel erg fijn.
Ik heb hem sinds vorig jaar. De verpakking (het flesje dus) is een beetje beschadigd tijdens de verzending dus kwam hij ook nog met wat korting.
Maar dat neemt niet weg dat de inhoud helemaal goed is natuurlijk. Echt een aanrader.

Heb jij ook nog een goede aanrader wat betreft een top of base coat laat het dan zeker weten!

Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten