woensdag 21 maart 2012

Cherry Culture Lip Balm

Enige tijd geleden kreeg ik deze lip balm thuis van Cherry Culture.
Blij verrast was ik wel want hoe vaak komt het voor dat je ook echt iets krijgt?

Nou enthousiast ging ik aan het proberen.

De verpakking is heel erg simpel een plastic tube met een papiertje / sticker er omheen waarop staat dat het lip balm is van Cherry Culture.
Het betreft de smaak / geur Bubble Gum.

Als je het dopje eraf haalt komt er de normale vertrouwde witte stick te voorschijn.
Deze smeert heel erg zacht en je hebt er niet veel van nodig per keer want er komt voldoende wax van af.

De lip balm bevat niet echt iets bijzonders, naast de minerale olie.
Het is dus niet zo dat er allemaal fantastische ingredienten aan toe zijn gevoegd om het nog beter te maken.
Maar ik denk meer met de gedachte less is more.

Het doet zijn werk prima niks op aan te merken.
Verpakking ook lekker handig en bruikbaar.

Voor mij is het echt een aanradertje als je opzoek bent naar een budget lip balm. Hij kost namelijk een dollar als ik het goed heb.

Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten