dinsdag 20 maart 2012

Maybelline Super Mat Natural

Ik test zoals jullie weten graag nieuwe dingen uit en dan maakt het niet uit waar het allemaal vandaan komt.

Deze heb ik in Zuid-Amerika gekocht maar ik heb hem ook in Noord-Amerikaanse webshops en op Ebay voorbij zien komen.
Dus dat had natuurlijk mijn interesse gewekt alweer.

Ik heb best een vettige en onzuivere huid dus een matterende foundation is een must.

Deze foundation is lekker romig, niet vet en dekt heel erg goed.
Ik heb hem in de kleur "nude".


Zoals je ziet is hij wel ietsje donkerder maar als je hem goed uitsmeert op het gezicht dekt hij goed en smelt hij als ware in de huid.
Ideaal dus!

De verpakking is ook heel erg makkelijk hij komt namelijk in een staande tube.
Hierdoor hoef je niet onnodig te schudden om het eruit te krijgen maar gewoon een klein kneepje is voldoende.
In Zuid-Amerika kost hij omgerekend ongeveer 14 euro. Een aanrader is dan wel natuurlijk om eventjes te kijken op Ebay daar vind je ze denk ik wel ietsje goedkoper. Maar toen ik deze foundation kocht was ik nog niet echt een actief Ebay-er.

Voor mij is het echt een aanrader voor mensen met een vettigere huid! En voor mij echt een re-buy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten