maandag 19 maart 2012

O.P.I. RapiDry Spray

Graag wil ik jullie kennis laten maken met een van mijn favoriete producten van de afgelopen maand.
Namelijk deze snel drogende spray van OPI.
Ik lak mijn nagels regelmatig natuurlijk en wil dan echt niet te lang wachten voordat ze droog zijn want ik heb te veel dingen te doen.

Nou had ik laatst een manicure bij een van mijn favoriete nagelsalons en ze kwam met een spray (niet deze) dat werkte op zich wel goed en het droogde snel.

Ik ben toen op zoek gegaan naar een beter alternatief en toen kwam ik bij mn favoriete beautywinkel deze spray tegen.

Het is een pompspray dus voor degene die zich zorgen maken om alle spuitbussen is deze goed te gebruiken.

Hij ruikt niet heel erg bijzonder en het is ook niet vervelend of iets dat lang blijft hangen.

Je spuit hem op 45 seconde na het aanbrengen van het laatste laagje dus niet na de eerste laag en dan sprayen en dan de volgende laag weer sprayen en topcoat en dan weer sprayen.
Want dat werkt niet echt.

Na het sprayen wapper ik altijd eventjes en dan droogt het echt super snel op.
Dus wat dat betreft is het echt een aanrader.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten