zondag 18 maart 2012

Sinful Colors Professional

Vaak ben ik erg nieuwsgierig naar merken die niet gemakkelijk in de winkel te koop zijn zo ook Sinful Colors.

Deze heb ik gekocht als een setje van 5 mini's in een amerikaanse webshop.

De verpakking was erg leuk in een tasje, deze heb ik helaas niet meer maar ik bewaar de nagellakjes ook allemaal los normaal gesproken.

Deze Sinful heeft de naam all about you mee gekregen.
Hij bevat zoals een mini 5 ml. in een leuk mini variant flesje dat precies lijkt op de grote uiteraard. Met een wat kleiner borsteltje wat niet lang genoeg is zodat je ook onderin het flesje komt dus dat is wel even peuteren om voldoende lak eraan te krijgen.

Verder is het een beetje een doorzichtig lakje maar vol met kleine glitters in de kleur goud.
Als je heel goed kijkt zie je ook wat grotere glitters zitten deze zijn rood.
Daardoor glanst het geheel wel heel erg mooi in de zon (dan moet die er wel zijn natuurlijk), maar bij de lamp zie je het ook erg mooi.

Wel moet je echt twee keer lakken want anders krijg je het niet redelijk dekkend en dat is dan een aanslag op je mini natuurlijk.
Ook zat het flesje niet helemaal tot het randje gevuld zoals je normaal wel hebt. Dus zuinig lakken zou dan een oplossing zijn om er lang mee te doen maar omdat hij niet helemaal dekkend is is dat ook niet echt een optie.

Ik heb trouwens voor een setje van 5 lakjes toen $4,99 betaald dus $0,99 per mini zeg maar, een grote kost gemiddeld $2,50 bij verschillende webshops. Niet duur dus en zn geld ook zeker wel waard.

Follow my blog with Bloglovin

1 opmerking: