zaterdag 17 maart 2012

Yves Rocher Lip Balm


Allereerst sorry dat de foto liggend is geworden :-).
Ik had het bedoeld als staand maar er is iets mis gegaan...(al weet ik niet wat)... maar jullie hebben een idee.

Dit gaat dus over de lip balsem van Yves Rocher.

Een cadeautje van mijn moeder. Ze weet dat ik echt heel erg last heb van droge lippen met vellen eraan dus geen enkele lippenstift blijft dan ook mooi zitten.

De verpakking van deze lip balsem vind ik eigenlijk wel erg leuk, hij is vrouwelijk, met een plaatje erop en helemaal happy.
Maar natuurlijk koop je een product niet voor de verpakking.

Het stiftje wat er in zit is heel erg fijn niet te dik en niet te dun.
Je hoeft echt maar 1x over je lippen te gaan om voldoende product te krijgen dus je doet er ook bij normaal gebruik best lang mee.

De geur daarentegen is wel erg zoet het is een beetje een mix vind ik van boter met gewoon suikers. Dit kan ook door de shea butter die er in zit.
Maar hij is niet heel erg opvallend en je raakt er ook wel snel aangewend gelukkig.

Al met al echt een aanrader als je eens iets anders wilt gaan proberen dat de vertrouwde Labello.

Prijs moet ik jullie schuldig blijven, het was een cadeautje... maar als je het weet laat het me in elk geval weten!

Follow my blog with Bloglovin

1 opmerking: