donderdag 15 maart 2012

Oriflame Lash Booster

Oriflame is van origine een Zweeds cosmetica merk heel leuk want het wordt gedaan met consulentes.
Dat zijn mensen die via direct sales de producten aan de man proberen te brengen, via thuisparty's of contacten.

Zo ook ik heb een "Oriflame" contact.

Best gevaarlijk soms want je probeert vervolgens producten uit waarvan je nooit wist dat ze bestonden of helemaal niet nodig had.

En dus kreeg ik thuis deze Lash Booster. Vraag me niet waarom ik hem kocht maar ik had gehoopt op mooie wimpers met volume iets wat ik niet van mezelf heb en met veel mascara's ook niet krijg.

Het is een soort conditioner dus maar dan voor je wimpers simpel gezegd.

Het spul komt in een doorzichtig flesje met een heel klein borsteltje wat precies zo werkt natuurlijk als een mascara. Het borsteltje bevat niet veel gel als je het uit het flesje "trekt" maar het zou voldoende moeten zijn.

Elke dag heb ik het vervolgens netjes gebruikt maar ik zie jammer genoeg geen verbetering of verschil met hiervoor.

Dat is erg jammer want het is makkelijk in gebruik, stinkt helemaal niet maar is wel een beetje plakkerig.

Voor mij is het absoluut dus geen re-buy.
Hij is te koop bij een oriflame consulente ik heb er iets van 9 euro voor betaald al moet ik zeggen dat het wel halverwege 2011 was.
Inmiddels heb ik gehoord dat ze een andere variant hebben van Oriflame van hun submerk Giordani Gold. Of die wel zijn werk doet... Geen idee, wie laat het me weten?

1 opmerking: