dinsdag 6 maart 2012

Dove Body Silk Cream

Ik vind het heerlijk om mn huid zacht en soepel te houden dus dacht ik probeer nu eens de Dove body silk uit.
Ik hou van de geur van dove, ik heb de dove deo's, handzepen, douchegels normale stukken zeep en nu dus ook deze.
Ik maakte hem ook open en wow heerlijk die geur.
Echt een aanrader het is fris subtiel en blijft redelijk lang hangen.

De creme is gewoon van een lekkere substantie niet te dik en niet te dun, want hij smeert echt lekker makkelijk uit.
Na gebruik voelt mn huid echt heel erg goed en zacht aan.
Wat ook erg leuk is bij deze creme is dat er reflecterende deeltjes in zitten dus dat is mooi in de zon als je een leuke zonnige dag hebt.

Wel is het een beetje jammer dat het in een pot zit natuurlijk want je moet er met je vingers in,... Het zou in een flacon ook wel ietsje hygiënischer zijn maar ik vind het ook wel een robuuste uitstraling hebben zo.

Hij is zn prijs ook echt waard je betaald slechts €5,95 en doet er echt wel een tijdje mee.

Follow my blog with Bloglovin

1 opmerking: