zondag 4 maart 2012

John Frieda Frizz-Ease

Ik ben helemaal gek op haar serums ik heb er dan ook een aantal in huis de meeste zijn nog gewoon dicht want ik moet van mezelf wel eerst de ene opmaken voordat ik een ander aan ga breken.

Als je net als ik veel gebruik maakt van een föhn of een stijltang is het belangrijk om een serum te nemen die ook een beetje hitte bestendig is.
Dat is dit serum.

Je kan hem gebruiken op handdoekdroog haar en op droog haar zelf dat is wel een heel erg pluspunt. Het maakt je haar lekker glanzend en helemaal niet vet.

Ik heb een klein beetje op mn hand gedaan en dan goed wrijven en over het haar verdelen , let er wel op dat je het niet over het hoofdhuid ook gaat smeren dat komt je huid niet echt ten goede.
Ook als je te veel gebruikt krijg je er gewoon echt vet haar van.

Je zou dit product kunnen gebruiken bij normaal, krullend en kroes haar zodat je niet pluist maar ik kan alleen oordelen over normaal haar zonder grote slag erin, het werkt redelijk goed geen top product overigens. Of het ook werkt voor kroes of krul weet ik niet.

Hij is niet heel erg goedkoop voor een flesje betaal je €13,95

1 opmerking: