donderdag 29 maart 2012

Dr. Van Der Hoog: Avocado Masker

Zoals jullie weten ben ik dol op maskers, je ziet ze dan ook wel regelmatig voorbij komen.
Ik heb laatst het avocado masker geprobeerd van Dr. Van Der Hoog.

Ik had deze in mn kast liggen en dacht heb ik een droge huid? Nee niet echt maar dan maar proberen voor de vermoeide huid.
De verpakking vind ik er heel erg chique uit zien. Het is een hoesje van papier om het eigenlijke plastic sachet waar de creme in zit.

Als je hem open maakt ziet dat er dus zo uit.

Het is een creme masker wat betekend dat hij niet hard wordt zoals de normale poeder maskers.
Er zit heerlijke avocado extract in en kaolien, hierdoor wordt de huid goed gereinigd maar is het helemaal niet irriterend of agressief.

Dit smeer je lekker op je gezicht, laat het lekker 10 tot 15 minuten zitten en haalt het er dan met een schoon washandje bijvoorbeeld er weer af.
De huid voelt na gebruik heerlijk zacht aan. Ik heb niet echt een droge huid dus ik zal hem niet opnieuw proberen maar het is heerlijk in gebruik.

De geur is trouwens heel subtiel en zacht helemaal niet vervelend.
De prijs is zoals elk Dr. Van Der Hoog masker. En je kunt hem vinden in de etos, kruidvat etc.

Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten