dinsdag 27 maart 2012

Nails Of The Day

Vandaag eens een Nails Of The Day,...
Nou ik kan beter zeggen of the week want deze look is eigenlijk voortgekomen uit luiheid.
Jawel!
Ik had vorige week mijn nagels al gelakt met de Coloramalak en deze zat na 7 dagen echt super mooi nog helemaal zonder chippen op de  beetjes uitgroei na dat ik uit verveeldheid mijn duim met crackle had bewerkt en dat vond ik zo'n zacht en lieflijk resultaat geven dat ik alle vingers maar gedaan heb.

Ik heb als onderlaag de Maybelline Colorama gebruikt in de kleur Astral.
En als crackle topcoat deze van Herôme uit de WIC lijn in de kleur Blue Malibu.

Deze Colorama is helaas niet eenvoudig meer te krijgen. Je kan ze nog wel op buitenlandse webshops vinden en ook op ebay zie je ze regelmatig.
Heb je er één gevonden moet je hem echt eens proberen want hij houdt vreselijk lang en is niet duur.

In het verleden heb ik hier ook al eens aan apart artikel van gemaakt met dezelfde kleur. Deze kan je vinden op dit blog onder het label Nails hier aan de rechterkant.

De Herôme lak heb ik bij de etos gekocht ik geloof dat hij iets van 8 euro was vorig jaar oktober.

Follow my blog with Bloglovin

2 opmerkingen: