dinsdag 10 april 2012

The Body Shop White Musk

Als je toch aan de andere kant van het water woont ben je afhankelijk van sommige beauty blogs om te kijken wat er hot is van merken die vrijwel alleen in Nederland of Europa te krijgen zijn.

Zo ook van the body shop. Hier in Zuid-Amerika hebben we het niet maar ik zag deze lijn steeds meer verschijnen op blogs, in de vorm van parfum maar ook shower gel en body lotion.

Leuk dacht ik daarom heb ik Ebay op gezet en dan zoeken maar.

Ik kwam deze body bar tegen en moest er echt op bieden.

Voor nog niet eens 50% van de winkelwaarde lag hij even later bij mij op de deurmat.
En ohhh wat is het een lekkere geur!
Musk is een geur die vaak meer voor de wat oudere dames gebruikt wordt maar deze geur heeft dus echt een oppepper gehad waardoor hij echt voor jong en oud geschikt is.

De verpakking is heel erg simpel maar duidelijk. Je ziet meteen waarvan het is, wat is het is en hoe het heet.

Het is echt een lekkere romige bar die je huid heel erg lekker verzorgd. De geur blijft bij mij via de zeep ietsje langer hangen als met de shower gel deze heb ik ook in de white musk variant maar die heb ik al een aantal keren voorbij zien komen ik weet niet of het dan nog wel zo leuk is deze ook op de blog te zetten. (?)

Ik gebruik deze in combinatie met een washand waardoor je echt heel erg weinig nodig hebt en je doet er echt vreselijk lang mee. Ik heb hem nu 2 weken om de dag in gebruik en ik heb nog een flink stuk over!

Echt een aanrader dus.
Heb jij ook nog Body shop artikelen aan te raden? Laat het weten!

Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten