zaterdag 7 april 2012

Maybelline One By One

Een tijdje terug was ik lekker aan het winkelen en vond ik deze nieuwe mascara van Maybelline.
Toen ik hem zag deed het me eigenlijk meteen denken aan Million Volume Lashes van L'oreal.
De verpakking is leuk rood. Het borsteltje komt in het rood en in het blauw. Dat heeft te maken met of hij waterproof is of niet.
Deze is dat niet.

Hier toch even een vergelijking met de borsteltjes. Beide bevatten dus geen haartjes maar rubberen stekeltjes.
Die van L"Oreal is toch ietsje meer rechthoekig als rond zoals je kan zien.
Maar verder is het in het gebruik echt bijna hetzelfde.

Ook het resultaat....
Geen basis, geen oogschaduw maar alleen eerlijke mascara look :-). Deze is gedaan met L'Oreal.

En deze met de One by One van Maybelline.
Zoals je zit maakt hij echt veel minder spinnenpoten! En een wat vollere look.
Dus ik ben er wat dat betreft ook echt blij mee.

Het is een redelijk budget mascara nog wel maar zoek je een mascara in de prijsklasse van catrice, essence en zo dan kan je deze beter laten liggen want hij zit net iets boven de 10 euro.

1 opmerking: