donderdag 5 april 2012

Rituals Hamman Hot Scrub

Onlangs kocht ik een grote doos van Rituals met het thema Hamman.

Het is een geweldige lijn en ben er dan ook heel zuinig op geweest, telkens alleen even kijken en niets open maken of gebruiken.
Na 4 maanden dacht ik, ik moet er toch eens aan beginnen dus ben ik begonnen met het kleinste pakje de hot scrub.

De verpakking is heel erg Rituals vind ik, duidelijk, praktisch maar toch ook best elegant en mooi om te zien.
Mijn verpakking wat in de geschenkdoos zit is deze.
Als je het papieren covertje eraf haalt komt er een plastic sachet tevoorschijn, niets bijzonders er staat het Rituals logo op en wat er in zit.
Toen maakte ik het open....
En WOW! De geur die je tegemoet komt echt heeeeerlijk.
Het is een mix van ginger met eucalyptus.
Echt heel erg lekker fris.
Als je dit dus ook lekker gebruikt onder een warme stomende douche ruikt je hele badkamer er naar.
Voor de geur krijgen ze dan ook echt een dikke 10!

De substantie is heel simpel eigenlijk zijn het dikke korrels die je over je heen moet smeren.
Wat me op viel is dat je van dit wel meer nodig hebt als dat je bijvoorbeeld een scrub van St Ives pakt.
Wat dan ook wel ietsje meer gaat kosten uiteindelijk.
Maar de geur maakt voor mij echt alles goed.

Dit is eigenlijk een probeer verpakking maar ik zou hem echt iedereen aanraden.
(hij is te koop bij de Rituals winkels of op schiphol)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten