dinsdag 3 april 2012

NYX Eyeshadow Base

Ik heb al een aantal oogschaduw basissen geprobeerd in de laatste maanden.
Maar echt een hele goede budget heb ik nog niet gevonden.

Op het moment heb ik deze van NYX in mn dagelijkse bakje zitten.

Het is een heel erg simpel rond potje met een witte deksel.

Zoals je ziet is de verpakking wel erg simpel maar goed het doet zijn werk natuurlijk.
Ik heb hem in de kleur 03 skintone.

Van binnen ziet het er allemaal zo uit.
Het is een beetje een harde substantie. Niet heel erg makkelijk om te smeren maar met een kwastje gaat het prima of met je vinger als je dat liever doet.
Je moet er wel een paar keer overheen anders heb je nauwelijks basis op je ooglid.

Zoals je ziet is de kleur ietsje donkerder maar op je ogen zie je er niks van.

Het nadeel is wel dat hij echt geen halve dag uithoudt. De oogschaduw gaat toch gewoon lopen en in de plooien zitten jammer genoeg. Ik denk voor een middag dat hij nog wel net te doen is.
Ook moet het dan niet echt te warm zijn.
Jammer want qua prijs was hij wel erg budget, maar ik zou hem dus niet nog eens kopen.

Heb jij een goede oogschaduw basis? Laat het me weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten