zondag 1 april 2012

Essie Stash April 2012

Een tijdje terug heb ik beloofd om meer detail foto's te maken van de nagellakjes in mijn stash.
Nou hier is de eerste serie dan.
Namelijk de lakjes die ik heb van Essie.
Essie is nu ook in Nederland verkrijgbaar dus het leek me wel leuk om hiermee te beginnen.

Van links naar rechts en van boven naar beneden zijn dat:
Nummer 724 Miss Matched
Nummer 699 Pink Parka
Nummer 720 Turqiose & Caicos
Nummer 700 Angora Cardi
Nummer 655 Big Spender
Onderste rij:
Nummer 719 Splash Of Grenadine
Nummer 10 Blanc
Nummer 664 It's Genius
Mini Demure Vixen
Mini Knockout Pout
Mini Haute as Hello

Ik mis hier op de foto nog een mini want het was een setje van 4 maar die kan ik nu niet zo snel vinden. Ik heb ook niet echt een idee waar ik moet zoeken maar mocht ik hem vinden zien jullie hem vanzelf op deze blog weer verschijnen.

Het zijn allemaal professionele lakjes uit Zuid-Amerika. Hier werken ze niet met drogisterij lakjes maar wat ik er van gezien heb tot nu toe zijn die ook erg goed.

Mochten jullie van bepaalde lakjes swatches willen zien, laat het me gewoon even weten via een comment hier bij het artikel of via een mailtje.

Follow my blog with Bloglovin

1 opmerking: