zaterdag 14 april 2012

Essie Demure Vixen

Deze Essie mini heb je al kunnen zien bij de foto's van mijn Essie stash.
Maar ik heb er toen geen swatches bij gedaan dus hierbij is de eerste.

Dit is Demure Vixen, echt één van mijn favoriete Essie kleuren.
Het is een beetje een parelmoerachtig lakje. Hij is heel erg zacht lila maar als je met een lamp of zon er op schijnt (voor zover je de zon erop kan laten schijnen natuurlijk) komt er een hele mooie blauwige gloed over heen.

Hij lakt heel erg fijn en heeft echt 1 laagje nodig om al mooi uit te komen.

Ook is hij in tegenstelling tot bv blanc van Essie niet zo dun dus dat lakt ook een stuk prettiger.
Het borsteltje van dit lakje is lekker medium, dus helemaal geen negatieve puntjes te bekennen.

Nu dat Essie in Nederland verkrijgbaar is is dit echt mijn aanrader!!

P.s. ik heb net een week verhuizing achter de rug, en dat was een grotere aanslag op mijn nagels en nagelriemen als dat ik dacht.
Teveel cif, chloor, afwasmiddel bleek niet zo goed te zijn.
Ze zijn nu dan ook in behandeling haha want het ziet er niet uit zo.

Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten