maandag 16 april 2012

Oral B 3D White

Wat doet tandpasta hier op dit blog zul je misschien denken?!
Maar ook de tanden vind ik wel bij beauty horen want het is toch een beetje je eigen visite kaartje.

Een paar maanden terug kreeg ik 3 tubes om te proberen van Oral B 3D white.

Nou wat belooft de tandpasta?
Zichtbaar wittere tanden in 2 weken. Ook tussen de ruimtes in je gebit, kortom OVERAL.
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik dat niet heb gekregen.

Maar de tandpasta zelf is echt erg fijn. het is een zacht schuim dus niet te luchtig wat je soms wel eens hebt.
De smaak is ook echt lekker fris munt, en je adem ruikt heerlijk fris voor een tijdje.

Het is een tweekleurige tandpasta, paars en wit.

De tandpasta is dus op zich wel een aanrader als je van lekker schoon en fris houdt maar niet als je het echt doet om echt wittere tanden te krijgen want dat is mij in elk geval in 3 weken niet gelukt.
Ik ben een niet roker, eet geen dropjes (omdat we het hier niet hebben) en drink geen koffie dus daar kan het niet aangelegen hebben.

Ze hebben er overigens een hele lijn van met tandenborstels en verschillende pasta's kortom neem zeker een kijkje.

Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten