vrijdag 29 juni 2012

Essence Colour & Go - Dress For A Moment

Mijn eerste lakje van Essence is me echt een vreselijke verrassing geworden.

Ik had nooit verwacht dat een budgetmerk zo goed zou kunnen zijn!

Essence is gewoon te koop bij de kruidvat en kost echt iets van 2 euro.
Daarvoor krijg je een flesje nagellak met misschien máár 5 ml, dit kan je vergelijken met een mini van een wat duurder merk.
Maar hij is echt super.

Hij lakt heel erg mooi effen door het borsteltje. Ook de kleur droogt super mooi en glanzend op!

Ik gebruik op de foto's wel een basecoat maar geen topcoat.

Zelfs zonder topcoat houdt hij 5 dagen mooi zonder te chippen. Ik zit veel met mijn handen voor huishoudelijk werk in water, afwassen, koken etc dus ze hebben wel wat te verduren.
Desondanks blijft het echt allemaal goed zitten.
Hij is super snel droog, en met twee laagjes echt volledig dekkend.

Het is de mooie lila kleur Dress For A Moment (42).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten