woensdag 27 juni 2012

Bourjois

Op vakantie vorig jaar kocht ik deze mono van Bourjois.

Ik was er helemaal fan van maar op de een of andere manier heb ik hem daarna niet meer aangeraakt.
Nu toch maar weer uit de kast gehaald en mogen jullie kennis maken.

Het doosje is heel erg simpel voor een mono maar erg praktisch.
Heel herkenbaar van Bourjois.
Ik heb hem in nummer 71 Or Raffiné.
Er zit 1.5mg in.


Hij is heel erg leuk bollend.
Met genoeg product om lang van te genieten. En dan ook nog eens met een klein spiegeltje.
Dat kom ik niet veel tegen in mono's en daarom echt extra leuk!


De pigmentatie is echt heel erg goed! Slechts heel even met je vinger er over en kijk eens hoeveel er af komt!
Hij is er zacht dus je kan er lekker mee werken. Er zit ook een lichte shimmer in.

Echt een aanrader dus! Kom je deze tegen of in een andere kleur is het zeker de moeite van het proberen waard.

Follow my blog with Bloglovin

1 opmerking: