maandag 25 juni 2012

Everyday stash

Ik ben niet echt iemand die veel stash filmpjes of foto's laat zien want op de een of andere manier is het niet echt mijn ding.
Laten zien wat je allemaal wel niet hebt en waarvan je de helft nooit aanraakt maar wel bewaard voor de hep en de omvang van de stash.
Je krijgt dan weliswaar de ohh en de ahh reacties maar ik vind het leuker artikelen te schrijven waar je echt wat aan hebt of bijvoorbeeld opgemaakt artikelen of filmpjes onder het nom van "je bent wat je weg gooit" hiervan kan je tenslotte uit gaan dat mensen het echt gebruiken. Dus dat is dan leuker om te zien.
Maar wegens vraag hier dan eenmalig wat gebruik ik regelmatig dagelijks of tenminste wekelijks :).

Ik heb het verpakt in een soort kistje van bamboe dus heel erg makkelijk geordend.


Dit zijn voornamelijk de oogschaduws die ik gebruik, ik gebruik van links naar rechts en van onder naar boven:
Madame Milly  van Pacific Uk (CW8 2BA)
Milani Runway Eyes ( Designer browns 01)
FM ( Chocolate mousse)
Petrizzio Night reflects 01)


Dit zijn de kwasten die ik voornamelijk gebruik, gewone kwastjes en ook sponsjes en natuurlijk een kammetje voor mijn wenkbrauwen niet te vergeten.
Mijn meeste kwasten heb ik van het merk Seven en Revlon.


Dan komen de mascara's aan bod....
Van links naar rechts heb ik:
NYX
MaxFactor
Lumene
Maybelline
L'Oreal 
Lancôme
Etos


Dan ... (kan niet zonder) lippenbalsem
Ik heb er maar 4 maar ze zijn erg gebruikt al.... Van links naar rechts weer.
Labello een Amsterdam variant
Cherry Culture 
Banana Boat (met zonnebescherming)
Yves Rocher


Mijn oogpotloden niet te vergeten, echt elke dag in gebruik.... Van boven naar beneden.
Oriflame intensity
NYX long pencil brown
NYX long pencil black
Basic (gekocht bij schlecker in Duitsland)
Lancôme 
Oriflame Very me
Oriflame smooth liner blauw
Oriflame intensity
Oriflame savannah sky blauw 


En dan nog hier twee dingen die ik nauwelijks gebruik...
Een vloeibare oogschaduw van Yves Rocher en de super natural mat van Maybelline.

Meer gebruik ik niet, ik ben niet met poeders, blushes etc in de weer zoals je ziet maar hou het over het algemeen basic maar toch verzorgd.

Heb je vragen over een bepaald product of zo laat het dan weten dan probeer ik je er antwoord op te geven :).

Wat gebruik jij allemaal op een dag?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten