zondag 24 juni 2012

Giordani Gold Duo


We blijven nog even in de Oriflame sfeer want vandaag wil ik graag deze duo met jullie bespreken.

Het is een duo van het submerk Giordani Gold. Dit is gewoon dus van Oriflame.

Ze hebben hier van alles van, bodycreme, oogschaduw, mascara, potloden, foundation, glow pearls etc.
Nu laat ik deze duo dus aan jullie zien!.

Hij komt in de kleur Cashmere Brown en het is een baked eye shadow trouwens.


Hij komt in een mooi doosje vind ik, een beetje aan de chique kant maar dat straalt het label ook wel uit.

Zoals de meeste gebakken oogschaduw's komt hij in een leuke bolling. Er is zoals je ziet geen plaats voor een sponsje of kwastje maar deze zit er toch wel los bij in het doosje. Dat is dan weer niet echt slim bedacht en jammer. Je raakt hem ook erg snel kwijt. Nou doe ik daar zelf niks mee omdat ik gewoon een aparte kwast heb voor oogschaduw maar voor mensen die het wel gebruiken is het dan erg vervelend.


De oogschaduw is echt super goed gepigmenteerd. Zoals je kan zien hier op mijn hand. Ze matchen elkaar ook echt helemaal goed.
Hier ben ik slechts 1x over heen gegaan dus je kunt nagaan je hebt met deze duo echt een topper.

Het enige nadeel wat ik wel kan bedenken en zeggen is dat de oogschaduw los laat.... hoe kan dat nou zul je denken maar echt geen idee, als ik het doosje op zn kop hou dan valt het duo er dus gewoon uit. Dus daar is het even oppassen mee geblazen.

Hij is te koop bij een consulente van oriflame die kan je veel vinden bv via marktplaats etc.
Hij kostte €21,95

Geen opmerkingen:

Een reactie posten