dinsdag 8 mei 2012

Lush Pow Wow Lip Scrub

Ik ben echt heel erg gek op Lush producten.
Ik probeer dan ook echt graag iets nieuws uit.

Alleen kom je dan soms ook wel eens iets negatiefs tegen. Zoals deze lipscrub.
Nou ben ik niet iemand die echt veel lipscrub gebruik want veel last van velletjes en zo heb ik niet.

Ik heb deze pow wow lipscrub gekocht in december. 1x gebruikt en toen wou ik het nog eens gebruiken en toen zag ik dit ,....

KEI en KEIHARD!!

Ik heb een aantal keer gekeken van huh hoe kan dat nou, hij zat toch heel erg goed dicht, en ja hoor niks lekte, niets was open. Dus dan misschien de houdbaarheid....
Zoals jullie weten zijn vrijwel alle producten van lush op basis van natuurlijk ingrediënten dus zijn ze allemaal beperkt houdbaar.

Maar ook de houdbaarheid was gewoon goed.

Het is mij nu wel een raadsel waarom mijn lipscrub echt gewoon hard is geworden, ik kan er niks meer uitkrijgen :(.

Hebben jullie ook eens zoiets gehad?

Follow my blog with Bloglovin

2 opmerkingen:

  1. ahh dat is echt zonde! Ik ben mijn Lush lipscrub (bubblegum) ook wat meer aan het proberen gebruiken omdat ik hem anders nooit op ga krijgen. Het lijkt me dat je met zoiets terug kan gaan naar lush? duidelijk dat hij voor de datum slecht is geworden x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat zou ik eigenlijk wel kunnen proberen, ik had er niet echt bij nagedacht want dan komt er weer zoiets van de bon etc en die heb ik niet meer, maar wel een goede tip ga het zeker proberen.

      Verwijderen