donderdag 10 mei 2012

Moederdag 2012

13 Mei is het dan weer zover, de dag waarop moeders in het zonnetje gezet wordt.

Heb je nou echt nog geen idee wat je haar kan geven hier een aantal leuke last-minute tips!

1) Heerlijke geurkaarsen van Rituals. Een erg leuke set van 4 kaarsjes voor 17uur reukplezier. Te koop natuurlijk bij Rituals.
2) Rituals geschenkset. Een van degene die nu erg populair is is Enrich your life, gebaseerd op Japanse rituelen voor reinheid en water.
3) Good Karma geschenkset van Lush, heerlijk om je moeder een goed gevoel te geven.
4) Noa van Carcharel, de ultieme favoriet van de moeders.
5) Kneipp relaxmomentje met heerlijke massage oliën (moet ze natuurlijk ook wel iemand hebben die het even bij haar doet).
6) Voetmassagebad! Wie kan daar nou nee tegen zeggen?
7) Een van mijn favorieten, Dove. Door de neutrale geur zal deze zeker in de smaak vallen.
8) Kappersbon! Wordt steeds vaker ook voor moederdag gegeven.

9) Bloemen, natuurlijk staat het fleurig en ruikt het misschien lekker. Het is alleen minder lang houdbaar maar daarom niet minder leuk ;-)
10) Lekker verwendagje! Hoe lekker kan het zijn om met je moeder even de stad in te duiken, massage, nagelsalon, kapper of gewoon lekker shoppen. Niet altijd is daar tijd voor maar ook zulke dingen worden door moeder gewaardeerd.

Heb je nou helemaal geen zin of tijd voor zulke dingen, is misschien een ontbijtje of gewoon een spontane dikke zoen voldoende om moeder een beetje het speciale gevoel te geven. Je hebt er tenslotte maar 1.

Fijne moederdag alvast!
Follow my blog with Bloglovin

3 opmerkingen:

  1. Leuke site, jammer dat niet overal de prijs bij staat maar ik zie wel dat je meer normale producten doet wat iedereen kan kopen niet a la mascha van der beautygloss. Ik werk hard en verdien niet eens veel dus allemaal bla bla over producten die ik toch nooit zou kunnen kopen is zo stom net of goedkope dingen niet horen of zo.
    opgemaakt filmpjes of foto's mis ik eigenlijk hier wel, vind het zo leuk. nou ja ik ga je nu in de gaten houden vanaf nu!
    X bi X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je reactie ik zal zeker eens nadenken over een opgemaakt filmpje of een reeks foto's ervan. Eerst wel even sparen want ik gooi eigenlijk altijd alles meteen weg :)

      Verwijderen