zaterdag 12 mei 2012

Essie Naturally Clean

Ik lak natuurlijk regelmatig mijn nagels en net zo vaak moet de oude lak er natuurlijk weer af.

Mijn nagels zijn daardoor dus heel erg droog en op een gegeven moment hingen er een soort schilfers/velletjes aan. Heel lelijk natuurlijk en ook nog eens heel erg vervelend.
Eerst weer schuren, in de grondverf en de hoogglans erop.

Nou dan blijft er toch in je achterhoofd ohhh mijn nagels gaan eraan.
Dat moet anders.
Ik ben toen op zoek gegaan vanaf de basis dus de remover.

Deze van Essie ben ik tegen gekomen en heb ik meteen geprobeerd.
Echt na 3x gebruikt te hebben merk ik groot verschil. Mijn nagels zijn niet langer meer droog en met velletjes / schilfertjes maar alleen ietsje doffer natuurlijk maar meer is het echt niet. Heerlijk verzorgd.

Je doet een beetje op een watje even op de nagel laten drukken en dan vegen, 2x vegen en alle lak is weg.

Hij kost natuurlijk wel ietsje meer als een andere remover, maar je betaald echt voor kwaliteit. Dus kom je deze tegen is het echt het proberen waard!!

Follow my blog with Bloglovin

1 opmerking:

  1. Ik ga deze ook proberen. Vele drogen inderdaad mijn nagels uit.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen