maandag 14 mei 2012

Dr. Van Der Hoog Hydro Klei Masker

Ik ben heel erg gek op maskertjes en echt om me te verrassen kan je geen leuker iets bedenken.

Ik probeer dan ook graag steeds een andere uit.

Deze week heb ik dit masker van Dr. Van Der Hoog.
Iedereen die dit merk kent weet dat het eigenlijk niet fout kan gaan.

Het is het hydro klei masker. Die werkt hydraterend en herstellend voor de normale en gecombineerde huid.

Dit heb je nodig.
Omdat het masker in poedervorm is moet je het zelf tot een masker maken.
Daarvoor heb je een kommetje nodig. Een lepel gekookt water of de lotion van dr van der hoog en ik gebruik daarnaast nog een kwastje om alles tot een papje te roeren en aan te brengen op het gezicht.

Dit is dus de poeder.
En als je alles tot een papje hebt gemaakt met slechts 1 lepel gekookt water ziet het er zo uit.

Dan begin je met aanbrengen van het masker. Dit moet je 15 minuten ongeveer laten zitten.

Omdat dit een poedermasker is wordt hij ook helemaal hard. Het is dus wel de bedoeling dat je niet zo gaat zitten bewegen met je gezicht maar gewoon lekker stil en wachten.

Na de 15 minuten heb ik het er met een washandje zachtjes afgehaald en mijn huid voelde heerlijk zacht en super fris aan.

Echt zoals alle andere Dr. Van Der Hoog maskers is dit ook weer een aanrader. Hij kost net geen 2 euro en is te koop bij Kruidvat, Etos etc.

2 opmerkingen:

  1. Dit masker vind ik wel fijn. Heb deze zelf ook geprobeerd.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hij is echt heel fijn, eigenlijk ben ik nog geen masker tegen gekomen van Dr. Van Der Hoog die niet zo fijn is :-) (helemaal fan dus)

      Verwijderen