woensdag 16 mei 2012

Lancôme Bi-Facil

Mijn nieuwste tester van deze week is de Lancôme Bi-Facil.

Een olie vrije oog make-up remover.

Hij bestaat uit twee laagjes zoals je ziet. Een licht blauwe en een wat donkere blauwe.
Het is de bedoeling dat je het eerst lekker goed door elkaar heen schud en dan flesje open en een beetje op een watje.

Even laten zitten en dan eraf vegen. Dat werkt voor mij het beste.
Dit is een vrij kleine verpakking van 30 ml. Je hebt hem ook wel iets groter maar bij de aanschaf van mijn mascara heb ik deze erbij cadeau gekregen.

Hij voelt inderdaad niet zo vettig aan op de huid en het goede is, hij prikt ook helemaal niet. Dat had ik in het begin wel met Neutrogena (daar heb je hier al een artikel over kunnen lezen).

Hij is wel van hoogwaardige kwaliteit zoals je van Lancôme verwachten kan natuurlijk en daarom betaal je ook wel wat meer als een andere remover. Natuurlijk is het ook zeker een deel het merk dat je betaald maar echt goed is hij ook zeker wel.
Maar als je het echt veel gebruikt zou ik toch sneller geneigd zijn om een goedkopere te nemen want het werkt voor mij net zo goed.

En wat ook zo leuk is zijn de details... zoals de dop prachtig!


Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten