vrijdag 18 mei 2012

MaxFactor Colour X-pert

Van de week was ik een beetje aan het rommelen in mijn stash en kwam deze leuke mono tegen.

Dacht die moet ik toch even swatchen want hij lag helemaal nieuw in mijn oogschaduw bak.

Het verbaasde me heel erg want hij is vreselijk goed gepigmenteerd. Dus dan vraag je je af waarom gebruik je hem niet?? Nou ik weet het ook niet :-) dus hij gaat nu ook in mn dagelijks bakje.

De verpakking vind ik heel erg leuk. Een duidelijke X van Maxfactor of van Colour X-pert, nou hoe dan ook, ik vind het helemaal leuk staan.

Hier ben ik slechts 1 keer met een sponsapplicator over mijn hand gegaan. Vreselijk veel kleur komt er vanaf.
Het is de kleur Golden Bronze 4 .
Wat hij kost moet ik jullie verschuldigd blijven want omdat ik hem dus al een tijdje heb zou ik het niet meer weten.
Ik ga in elk geval wel op zoek naar andere van MaxFactor want voor mij is het een toppertje!

Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten