zondag 20 mei 2012

Moroccanoil Mask

Laatst schreef ik al over de shampoo en conditioner van Moroccanoil.
Deze heeft echter een hele lijn met allemaal haar producten. Daar hoort dan natuurlijk ook een masker bij.

Hier komt dan dus ook het masker.

Het is een erg hydraterend masker met "Argan Oil".
Wat wel zo is met dit masker is dat je hem echt frequent moet gebruiken voor enig resultaat.

Hij komt in grote potjes en kleine potjes ik denk dat als je toch wel medium tot lang haar beter voor een grote pot kan kiezen want je hebt er wel wat van nodig om het hele haar lekker in te kunnen smeren.

Dit laat je dan enige tijd intrekken en dan spoel je het er goed uit.

Het product is mooi afgedekt in het begin door dit plastic dekseltje wat er op zit, ik hoop dat je het toch wel goed kan zien.

En zo ziet het eruit zonder dekseltje en is het klaar meteen om te gebruiken.

De geur is echt heel erg lekker en blijft ook wel redelijk lang in je haar zitten! Echt een aanrader wat dat betreft.
Maar als mensen nou aan me vragen werkt het echt als wondermiddeltje? Dan moet ik eerlijk zeggen nee. Je haar wordt er wel even lekker zacht van maar het is geen wondermiddel.

Er zijn meer producten waar het ingrediënt argan oil in zit want daar gaat het hier om, die een stuk goedkoper zijn en hetzelfde resultaat geven.

Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten