dinsdag 22 mei 2012

Manhattan Multi Effect Eyeshadow

Vandaag wil ik het graag met jullie hebben over Manhattan.
Het merk dat je veel in Duitsland kan vinden voorheen bij de Schlecker die nu helaas niet meer bestaat.
Het merk kan je echter nog wel vinden.

Ik dacht een leuke oogschaduw te gaan proberen van het merk omdat ik vroeg altijd wel de nagellakjes en de lipgloss er van had.
Die kennen jullie allemaal wel denken dat zijn die twister gevallen met een geurtje.
Heerlijk vond ik ze!

Dan daarom nu een oogschaduw van hetzelfde merk.
Deze heeft het nummer 54G meegekregen met de naam pretty pink.

Zo op het oog ziet het er leuk uit gedrukt in een ruitvorm.

Maar ohhh wat is de pigmentatie slecht!!
Om dit te kunnen laten zien ben ik wel een keer of 15 er over geen gegaan en nog kreeg ik er bijna niks af.

Voor mij is het echt een no-go geworden.
(enkel voor alsnog deze oogschaduw)

Hebben jullie er ook ervaringen mee?

1 opmerking: