donderdag 21 juni 2012

ONYX Masker Mud

Ik heb deze week weer eens een lekker budget masker geprobeerd.
Ik ben nog niet echt iemand die de gezichtsmaskers zelf maakt dus dan is een keer een budget variant ook wel erg leuk.

Deze week was het masker van Onyx aan de beurt. Deze is te koop bij de Action.

Hij komt normaal in een dubbel verpakking en kost nog geen euro. Nou hoe goed kan je het hebben? Daar kan je niet zelf voor aan het knutselen dacht ik zo.

Dit masker is met modder uit de dode zee. Bovendien bevat hij zeekelp nutriënten (algen dus).
Of te wel hij is anti-stress.

Ik heb deze genomen omdat ik best wel een vette T-zone heb en daar werkt hij goed voor.



Zo ziet het goedje eruit als je het zakje hebt leeg geknepen.
Niet heel smakelijk maar dat hoeft ook niet.

Hij is heel erg gemakkelijk in gebruik en niet te vloeibaar.

Hij smeert echt gemakkelijk uit en je hebt meer als genoeg om je hele gezicht mee te doen. Eigenlijk heb je zelfs nog een beetje te veel.

Dit moet je dus goed uitsmeren en dan 10 tot 15 minuten laten inwerken. Daarna kan je het er makkelijk met een washandje afwassen bijvoorbeeld.

Voor mij is het echt een heerlijk masker geweest, na gebruik voelde mn gezicht super zacht aan zonder trekkerig te zijn.

Echt een budget masker die zeker is aan te raden!

Follow my blog with Bloglovin

2 opmerkingen:

  1. Dit lijkt mij een fijn masker.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo ,
    ik ga dit masker straks ook eens proberen
    ik hoop dat het een goed maskertje gaat zijn
    ook hoop ik dat het gaat helpen
    ik heb ook één van de andere gekocht met amandel
    grtjs xxx

    BeantwoordenVerwijderen