dinsdag 19 juni 2012

Essie Swatches

Na het artikel over mijn Essie stash kreeg ik via de mail een paar vraagjes over de swatches, of ik ze een keer wou maken en dan op de blog zetten.

Nou dat wil ik wel. Dus hier komen nog wat meer swatches van twee Essie lakjes.

Ik heb de volgende twee genomen:
Knockout Pout. Een zachte roze kleur

Én

Haute as Hello, dat is een perzik kleurtje.

Beiden zoals je ziet zijn leuke pastel kleurtjes.
Het zijn allebei mini's van een collectie setje (waar ook demure vixen uit kwam, die kan je hier ook al met swatches vinden op deze blog).

Het kwastje van Essie is een prima lak kwastje over het algemeen en ziet er zo uit:
Hij is niet te dik en niet te dun dus je zou zeggen dat hij best fijn lakt.

Alleen moet ik zeggen dat bij deze twee lakjes hij ontzettend streperig opdroogt. Het drogen gaat best snel over het algemeen maar het resultaat is echt ellendig.

Nou weet ik niet of het komt door deze kwastjes omdat het mini's zijn maar ik was er echt niet blij mee. Na de foto's heb ik het er dan ook snel weer afgehaald.

Je betaald een hoop geld voor de naam Essie en dan verwacht je ook kwaliteit. Nou deze twee halen het niet qua kwaliteit met uber budgetmerk Essence. (Hier volgen later ook swatches van).

Ik zou deze twee dus echt niet aanraden, tenzij je je geluk wilt beproeven met de kwaliteit van de lakjes in de drogist. (deze zijn originele professionele lakjes, dus geen drogisterijlak)

Hier zie je Essie met twee laagjes.


1 opmerking:

  1. Beide zijn ze prachtig. Het zijn subtiele en zachte kleurtjes.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen