zondag 17 juni 2012

Kneipp Lavendel

Heb jij nou soms ook wel eens dat je het gewoon even helemaal niet meer ziet zitten door de stress?

Nou ik ook! Daarom ben ik toch wel een beetje aan de slag gegaan met mijn diploma van jaren terug namelijk die van aromatherapeut.... (tja had het ook niet achter me gezocht maar het is toch zo).

Als je toch al lekker met oliën in de weer bent is het ook lekker toch om het onder de douche eens uit te gaan testen en waar doe je dat dan mee?

KNEIPP ja,... de meest voor de hand liggende keuze. Ze werken echt met heerlijke oliën. En de douchegels zijn ook nog eens vrij van conserveringsmiddelen, dus geen parabenen en al die troep.

Ik heb deze mini geprobeerd van lavendel.

Ik vind het zelf moeilijk om een grote douchegel op te maken en zonde om hem maar een paar keer te gebruiken en dan hup in de kast tot dat hij niet zo goed meer is. Daarom is een mini echt een super oplossing. Hij bevat 30 ml en kost €1,25 bij etos.

Deze geur is heel erg sterk, hij blijft dan ook lang in de badkamer hangen. Adem de damp met de lavendelgeur lekker in en je voelt je meteen ontspannen. Dat is wat er bij mij gebeurde.... Even lekker niks aan je hoofd na een drukke werkdag of schooldag.

Met 30ml heb ik alleen helaas maar 2x gedaan dus dat is helemaal niet zoveel, of ik gebruik te veel ik weet het niet?

Ik doe een klein beetje op een puff, en even knijpen en schuimen maar! Hij is niet heel erg vloeibaar van substantie dus dat is heel lekker wassen.

Ik zou hem zelfs eigenlijk wel eens in het groot willen kopen!

Van welk geurtje van kneipp word jij nou helemaal blij?

Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten