vrijdag 15 juni 2012

Neutrogena Ultra-Light

Sinds kort heb ik deze dag crème in gebruik.
Hij is van Neutrogena ultra-light. Het is een hydraterende gezichtscreme een beschermingsfactor 30.

De verpakking is best wel leuk, lang en plat. Hij is een beetje een typisch Neutrogena.

De crème is echt heel erg dun. Hij smeert niet echt lekker uit want je gebruikt toch wel snel te veel omdat het er flink uitkomt vanwege de vloeibaarheid.
Hij ruikt niet echt heel erg lekker maar daar is nog wel overheen te komen.

Deze crème is voor een gemengde tot vette huid.

Om eerlijk te zeggen doet deze crème niet echt iets voor mijn huid. Hij belooft te hydrateren en fijne expressie lijntjes tegen te gaan.

Nou ik heb hem nu bijna leeg dus echt al super lang gebruikt (want je doet er echt wel een maand of 2,5 mee) en nog is er niks veranderd. Mijn gezicht is net zo vettig als dat hij voor het gebruik was jammer genoeg.
Ook de fijne lijntjes betwijfel ik of hij ze echt zal tegen gaan.

Wel moet ik zeggen dat hij qua beschermings uv factor wel is aan te raden. Factor 30 is niet heel hoog (beter is bv 50) maar toch veel beter als dat je niks op je gezicht smeert!

Dit is de tube vanaf de zijkant. Lekker plat dus om eenvoudig op te bergen.

Hij is voornamelijk in Engeland en Amerika makkelijk te koop. (via webshops bv)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten