woensdag 13 juni 2012

Manhattan Intense Effect

Ik heb al eens geschreven over de oogschaduws van Manhattan welke echt niet goed gepigmenteerd waren.

En toch hoe eigenwijs ik ook ben probeer ik een andere van hetzelfde merk uit maar dan dit keer een andere lijn, namelijk de intense effect.

De kleur in het doosje ziet er mooi uit en is een licht paarse oogschaduw.

Ik heb hem in de kleur 65C Paradise Soul.
De naam is al heel erg leuk gekozen.

Het doosje is vrij simpel het is een normale mono zonder borsteltje of sponsje om aan te brengen.

Dan het grote moment van het testen.....

Wederom is het een ramp met de pigmentatie.

Hij kleur gewoon totaal niet ik heb hier vreselijk vaak overheen moeten gaan om er iets van af te krijgen.
Op je hand kan je dat wel doen maar drukken op je ogen is toch niet zo aan te raden.

Het is overigens een merk wat je veel in Duitsland tegenkomt, bijvoorbeeld vroeger bij de schlecker (dit ook in Nederland)

Wat hij precies kostte, durf ik niet te zeggen maar het is echt totaal geen aanrader wat mij betreft....

Heb jij ook zo'n vreselijk slechte oogschaduw in je stash? En wat doe jij ermee?

Follow my blog with Bloglovin

2 opmerkingen:

  1. Ik heb ook een oogschaduw hiervan, vind hem juist heel fijn. Mooi kleurtje.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat goed he dan! Ik heb er slechts 1 van deze lijn dus misschien zijn andere wel ietsje beter, deze heb ik een aantal maanden en hij is echt vreselijk daarom dat ik hem ergens weggestopt vond haha.

      Verwijderen