maandag 11 juni 2012

Sinful Colors Sugar Sugar

Ik ben gek op lakjes zoals jullie denk ik inmiddels wel weten!
Ik heb dan elke week ook wel een ander lakje op.
Ook natuurlijk om de houdbaarheid te testen.

Deze week is het het lakje van Sinful Colors, en de naam die dit mooie rode lakje heeft meegekregen is Sugar Sugar, nou hoe leuk is dat al?

Het is een heel erg intens mooi rood lakje met lichte shimmers erin. Het lijkt een beetje op glitters maar ze smelten bij het lakken echt in het lakje dus niet dat het ruw erop ligt.

Het lakken met deze is heel erg makkelijk want het borsteltje is erg fijn!
Ook is de droogtijd echt super kort.


Het fijnste is dat hij eigenlijk maar 1 laagje nodig heeft om goed te dekken, maar uit gewoonte en om er zeker van te zijn lak ik hem dan altijd wel twee keer.

Ik heb deze gekocht op een amerikaanse webshop. Hij kwam in een setje van 5 lakjes, ik weet niet wat deze dan als mini kost als je hem los zou willen hebben. Maar een normale variant kost daar $2,49 dus hij is best wel budgetproof en zeker een aanrader.

Hij begon zonder topcoat na 5 dagen te chippen. Ik zit veel met mn handen in water dus voor mij is hij voor de water en chiptest helemaal geslaagd!


Follow my blog with Bloglovin

1 opmerking: